Sådan gør du usynlige...

...målgrupper SYNLIGE

Selv om den to meter høje kanin, Harvey, i skuespillet og filmen af samme navn er usynlig, så er han jo den vigtigste person på rollelisten.

På samme måde er de mennesker, du eller din virksomhed har brug for at kommunikere med, ofte usynlige. De er sjældent aktive medspillere og dominerende som Harvey, men de spiller med alligevel. En enkelt skuffet medarbejder eller fagfælle kan spolere hele din strategi med en lille bemærkning det rette sted: "Det passer ikke!"

En interessentanalyse kan bringe dine vigtige, usynlige målgrupper frem i lyset. I fællesskab gennemgår vi de personer og grupper, som har berøring med din virksomhed eller dit projekt. Vi finder ud af, hvem du skal kommunikere med, og hvem du ikke behøver at bruge så mange ressourcer på.
Ved at gennemgå alle de personer og grupper, der er interesserede i din virksomhed eller dit projekt - eller som du er interesseret i :-) - kan du målrette og effektivisere din kommunikation.

Du skal bruge dine kommunikationsressourcer effektivt!